Puhelin +358 40 3527 526,  mail(at)mecsel.com

Toimitusjohtaja tiedote

25.11.2019

Mecsel Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Markus Koskinen. Koskisella on yli 20 vuoden kokemus automaattialasta, erilaisista johtotehtävistä ja liiketoiminnan kehittämisestä.

Mecselin perustajäsen ja aikaisempi toimitusjohtaja Jyrki Virtanen jatkaa yrityksen palveluksessa ja hän siirtyy yrityksen tekniseksi johtajaksi.

”Näen erinomaisia kasvun mahdollisuuksia jatkuvasti kehittyvässä itsepalvelumaksamisen ja IoT toimialalla, ja olen hyvin innoissani mahdollisuudesta päästä jatkamaan Mecselin kehittämistä entistä vahvemmaksi toimijaksi”, toteaa Markus Koskinen.

”Mecsel on panostanut vuosien saatossa valtavasti tuotekehitykseen. Olemme saaneet aikaan hienon palvelupaketin yhteistyössä johtavien kotimaisten ja pohjoismaisten palveluntarjoajien kanssa. Nyt on sopiva hetki ottaa seuraavat kehitysaskeleet uuden vetäjän johdolla. Olemme iloisia saadessamme Markus Koskisen johtamaan tätä kehitystä”, sanoo Jyrki Virtanen.

”Koskisen tuoma asiantuntemus kansainvälisten palvelukonseptien kehittämisestä sekä Virtasen pitkäaikainen toimialan kokemus antavat loistavat mahdollisuudet vahvistaa Mecselin kehitystä voimakkaasti kasvavalla toimialalla”, kertoo Mecselin hallituksen puheenjohtaja Erik Wiljanen.

Lisätietoja:
Markus Koskinen, p. 044 322 2073, markus.koskinen@mecsel.com
Jyrki Virtanen, p. 0400 447 398, jyrki.virtanen@mecsel.com

Mecsel Oy on vuonna 1991 perustettu kotimainen automaattialan johtava maksuratkaisujen toimittaja. Mecsel tarjoaa kansainvälisesti maksuratkaisuja kaikkeen itsepalvelumaksamiseen sekä telemetriaratkaisuja itsepalvelumyyntipisteiden hallinnointiin ja toiminnan optimointiin. www.mecsel.com